Vakkundig personeel Groot netwerk Flexibel Groot assortiment Ontzorging
Vakkundig personeel
Groot netwerk
Flexibel
Groot assortiment
Ontzorging

Support

RMA service

Onderstaand formulier kunt u gebruiken als u producten wilt retourneren of laten repareren.

LET OP: Bij het aanvragen van een reparatie is het van belang dat u het juiste serie- en ordernummer invult, daar dit effect kan hebben op de snelheid van uw reparatie. Mocht u dit niet meer terug kunnen vinden kunt u contact met ons opnemen.

Waarom een RMA invullen?

Voor u

  • Dat u altijd de status van uw reparatie kan inzien
  • Dat u juridisch bewijs heeft dat uw reparatie bij ons is, zodat in het geval van bv diefstal bij ons er bewijs is voor de verzekering
  • Dat voor u onze voorwaarden zoals gesteld ook duidelijk zijn

Voor ons

  • Dat het duidelijk is van wie de reparatie is
  • Dat het duidelijk is wat de klacht is en of deze eventueel onder garantie valt
  • Welk merk type apparaat het is en het serienummer zodat wij dit snel kunnen verwerken
  • Dat wij weten welke reparaties er binnen moeten komen en deze dus direct herkennen bij binnenkomst.
  • Dat wij toestemming hebben om aan uw reparaties mogen werken (juridisch belangrijk)
  • Dat wij toestemming hebben om bepaalde kosten te maken om de reparatie te kunnen doen
  • Dit resulteert voor u en ons in een goed gestroomlijnde reparatie cyclus waardoor uw reparaties sneller klaar zijn


Uw gegevens

(*) Alle velden met een sterretje zijn verplicht!.








    Categorie

    Productgegevens


    LET OP: Bij garantie is ons order- of factuuurnummer verplicht, bij geen garantie kunt u NVT invullen.


    Voor uw eigen administratie



    Probleemomschrijving

    • Voor reparaties buiten garantie wordt altijd een bedrag van € 45,- diagnose-stelling in rekening gebracht.

    • Reparaties tot € 250,- worden altijd uitgevoerd, daarboven krijgt u altijd eerst een prijsopgave (tenzij vooraf vermeld dat opgave niet nodig is).

    • Alle spots en regeltafels worden automatisch voorzien van de nieuwste beschikbare versie software, behalve als vooraf nadrukkelijk wordt vermeld dit niet te doen.

    • Onderdelen die defect zijn buiten garantie en wij vervangen, worden niet mee teruggestuurd, behalve als vooraf nadrukkelijk wordt vermeld dit wel te doen.

    • Met het insturen van uw RMA geeft u ons toestemming werkzaamheden uit te voeren aan uw eigendom.

    • Zonder order- of factuurnummer kunnen wij uw RMA mogelijk niet in behandeling nemen.

    • Bij HMI reparaties altijd de volledige set aanleveren (kop, tussenkabel en ballast).

    • Bij LED armatuur reparaties altijd de volledige set aanleveren (controller / driver / voeding of PSU, etc.).

    • Zonder order- of factuurnummer kunnen wij uw RMA mogelijk niet in behandeling nemen

    • Met het insturen van uw deze RMA geeft u ons toestemming werkzaamheden uit te voeren aan uw eigendom.

    Interesse in onze diensten?