Vakkundig personeel Groot netwerk Flexibel Groot assortiment Ontzorging
Vakkundig personeel
Groot netwerk
Flexibel
Groot assortiment
Ontzorging

Support

RMA service

Onderstaand formulier kunt u gebruiken als u producten wilt retourneren of laten repareren.

LET OP: Bij het aanvragen van een reparatie is het van belang dat u het juiste serie- en ordernummer invult, daar dit effect kan hebben op de snelheid van uw reparatie. Mocht u dit niet meer terug kunnen vinden kunt u contact met ons opnemen.

Waarom een RMA invullen?

Voor u

  • Dat u altijd de status van uw reparatie kan inzien
  • Dat u juridisch bewijs heeft dat uw reparatie bij ons is, zodat in het geval van bv diefstal bij ons er bewijs is voor de verzekering
  • Dat voor u onze voorwaarden zoals gesteld ook duidelijk zijn

Voor ons

  • Dat het duidelijk is van wie de reparatie is
  • Dat het duidelijk is wat de klacht is en of deze eventueel onder garantie valt
  • Welk merk type apparaat het is en het serienummer zodat wij dit snel kunnen verwerken
  • Dat wij weten welke reparaties er binnen moeten komen en deze dus direct herkennen bij binnenkomst.
  • Dat wij toestemming hebben om aan uw reparaties mogen werken (juridisch belangrijk)
  • Dat wij toestemming hebben om bepaalde kosten te maken om de reparatie te kunnen doen
  • Dit resulteert voor u en ons in een goed gestroomlijnde reparatie cyclus waardoor uw reparaties sneller klaar zijn


Uw gegevens

(*) Alle velden met een sterretje zijn verplicht!.








    Categorie

    Productgegevens


    LET OP: Bij garantie is ons order- of factuuurnummer verplicht, bij geen garantie kunt u NVT invullen.


    Voor uw eigen administratie



    Probleemomschrijving

    • Voor reparaties buiten garantie wordt altijd een bedrag van € 45,- diagnose-stelling in rekening gebracht.

    • Reparaties tot € 250,- worden altijd uitgevoerd, daarboven krijgt u altijd eerst een prijsopgave (tenzij vooraf vermeld dat opgave niet nodig is).

    • Alle spots en regeltafels worden automatisch voorzien van de nieuwste beschikbare versie software, behalve als vooraf nadrukkelijk wordt vermeld dit niet te doen.

    • Onderdelen die defect zijn buiten garantie en wij vervangen, worden niet mee teruggestuurd, behalve als vooraf nadrukkelijk wordt vermeld dit wel te doen.

    • Met het insturen van uw RMA geeft u ons toestemming werkzaamheden uit te voeren aan uw eigendom.

    • Zonder order- of factuurnummer kunnen wij uw RMA mogelijk niet in behandeling nemen.

    • Bij HMI reparaties altijd de volledige set aanleveren (kop, tussenkabel en ballast).

    • Bij LED armatuur reparaties altijd de volledige set aanleveren (controller / driver / voeding of PSU, etc.).

    • Zonder order- of factuurnummer kunnen wij uw RMA mogelijk niet in behandeling nemen

    • Met het insturen van uw deze RMA geeft u ons toestemming werkzaamheden uit te voeren aan uw eigendom.

    Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

    Interesse in onze diensten?